Reference a názory rodičů a učitelů

Funguje velmi dobře, předčila očekávání.

Michaela M., rodič

„V naší škole jsem začala pracovat s programem Včelka v rámci reedukací, stimulací a kompenzací a s žáky s OMJ. Tento program používám od jeho vzniku. Za tu dobu v něm došlo k mnoha změnám ve prospěch procvičujících.

Používáme multilicenci, takže každý vyučující má možnost program využívat. Vzhledem k tomu, že také máme v každé učebně nainstalované interaktivní tabule, mohou vyučující používat tento program pro celou třídu. V loňském roce jsme zakoupili 20 celoročních licencí Včelky pro žáky na práci doma, která je pro ně zdarma. Tyto licence přiděluji dětem z prvních a druhých tříd po domluvě s třídními učiteli.

Děti si tak mohou procvičovat čtení a slovní zásobu zábavnou formou, kde mají okamžitou zpětnou vazbu a jsou mimořádně motivované. Kdo by si nechal ujít nákup karet se zvířátky či vykoupit postavy a věci z dějových obrázků? Děti s Včelkou pracují rády.

Mgr. Dagmar Komínková, speciální pedagožka

„Na naší škole vedu reedukace, tento rok to byli hlavně starší žáci (sedmá a osmá třída, ale i druhá). Proto používám Včelku, ale i naše staré programy na čj. Ráda jsem používala na rozcvičky pseudoslova, ale i doplňování háčků, čárek, písmen, toho není nikdy dost. Líbí se mi i klasická střelnice, dává některým zabrat. Příští rok se určitě zdokonalím, podle toho, jaké žáky dostanu a na co se budu muset u nich zaměřit.

Včelku se snažím doporučovat všude, když se bavíme o práci. Protože to má smysl. Bohužel nemáme na škole dostatek inter. tabulí, protože naše SRPŠ ani zřizovatel MÚ to nepovažují za důležité (!), takže paní kolegyně by rády v nižších ročnících s tím pracovaly, ale nemají kde. Přeju Vám všem hezké léto a děkuji za Vaši práci.“

Kateřina V., pedagog

„Program Včelka je užitečný nejen pro děti se SVP, ale i pro celou populaci dětí na 1.stupni. Jsme malá škola - malotřídka, tak můžeme zapojit děti při samostatné práci a využít "Včelku" za odměnu. Dětem připadá zábavné plnit úkoly a nakupovat. Je to milé doplnění a procvičení učiva. Děkujeme za umožnění jejího využití.“

Irena D., pedagog

Je to naprosto SKVĚLÝ program, všechna čest!

Jitka Š., pedagog

„Já i mně svěřené děti rády využíváme Včelku při nápravě dětí s poruchou učení - dyslexie, dysgrafie a dysortografie. Při mé práci ve školní družině Včelku využívám i při přípravě na vyučování. Dětem se líbí zábavná forma i to, že je pestrá.

Děti mají sice pocit, že jen " seděly u počítače ", ale vůbec si neuvědomují, že si zábavnou formou procvičují a upevňují informace z vyučování. Jsme s Včelkou velice spokojeni a rádi ji využíváme a můžeme ostatním jen doporučit.“

Alena W., pedagog

„Jako vychovatelka ve školní družině využívám Včelku při práci s žáky se specifickou poruchou učení, ale také jako procvičování čtení a úkolů z ČJ pro děti z 1. a 2. tříd. Líbí se mi zábavná forma (Pexeso, had, Střelnice), procvičování i,í,y,ý a důraz na čtení s porozuměním. Nabídka je opravdu pestrá a jsem ráda, že mohu Včelku využívat.

Lenka M., pedagog

„Aplikaci Včelka využívám v individuální práci s žákem 1. ročníku. Pomocí různých cvičení procvičujeme čtení. Tuto aplikaci využívá rovněž moje kolegyně v rámci individuální práce s žáky s "dys" poruchami. Aplikace se nám líbí a jsme s ní spokojeny.

Monika J., pedagog

Včelka je naprosto úžasný portál a já ho doporučuji všem, kdo má co dočinění s prvopočátečním čtením, jak kolegům tak rodičům.

Ještě jsem nezapojila všechny druhy cvičení do výuky, ale stále se snažím je zakomponovat. Jsem typ učitele, který se snaží střídat ve vyučovací jednotce různé typy aktivit, manipulační, skupinovky, cvičení, didakt. hry, prac. listy a pak interakt. cvičení, tudíž se k tomu zase tak často nedostaneme, ale nechávám včelku zapnutou dětem třeba i o přestávce...

Těším se na další spolupráci s vámi i na nové škole, na kterou přecházím od nového škol. roku - ZŠ Emy Destinové v Č. Budějovicích, kde budu včelku představovat rodičům, žákům a novým kolegům...“

Jana V., pedagog

„Učím chlapečka cizí národnosti a po zavření škol nastal velký problém, když jsem mu nemohla osobně pomáhat a byla mu k dispozici jen provizorně na dálku. Hledala jsem místo, kde by mohl pracovat, zdokonalovat se a zároveň se u toho dobře bavit. Vaše Včelka je proto perfektní.

Děkuji za ochotu pomoci v době domácí výuky! Pro nás pedagogy a asistenty je to veliká pomoc!

Jana J., pedagog

„Já Včelku miluju, je super, že je tam na každé cvičení několik úrovní, které se dají změnit buďto manuálně nebo se změní automaticky, až dítě dosáhne určité úrovně. Některá cvičení byla u dětí oblíbená více, některá méně, ale celkově hodnotím Včelku 5/5. Do členství jsme šli dvakrát. Jak se dítě jednou s aplikací naučí, může většinu cvičení dělat samo. Na email vám pak přijde grafické vyhodnocení, myslím, že 1x týdně.“

Markéta G., rodič

„Aplikaci Včelka využívám se žáky s odlišným mateřským jazykem, převážně na 1. stupni (ZŠ Hostýnská 2, Praha 10). Více jsem ji začala využívat až teď při distanční výuce pro zpestření společného studia českého jazyka. Děti práce ve Včelce baví, protože cvičení jsou pro ně srozumitelná. Momentálně se např. ve 4. třídě věnujeme pádům a využíváme k procvičování právě cvičení ve Včelce, kde si děti mohou vybrat z jednotlivých nabízených tvarů téhož slova, které mají doplnit do věty. Tímto způsobem se zvyšuje šance, že použijí správný tvar slova, než kdyby jej samy vymýšlely. Šance na úspěch v řešení úlohy se tedy zvyšuje a každý malý úspěch děti skvěle motivuje k další práci. 

Děti říkají, že je práce ve Včelce baví víc než v učebnici, protože cvičení jsou pro ně zábavnější. Za Včelku jsem v této době obzvlášť vděčná.

Mgr. Lucie Černá, pedagog

„Včelka se nám líbí, dcera se zlepšila ve čtení, sama se díky Včelce naučila číst měkké hlásky, e s háčkem. Baví ji kupování postaviček za body, je to motivační.“

Veronika F., rodič

Cvičení jsou udělané velmi poutavou formou, líbí se nám to. Přejeme Včelce hodně úspěchů a spoustu spokojených uživatelů.“

Lukáš M., rodič

Spokojená jsem s tím, že i bez manuálu jsme se já i dcerka naučily aplikaci ve velmi krátkém čase obsluhovat. Líbí se mi ta motivace ke cvičení v podobě bodů, za které si pak děti kupují vybavení do obrázku. Líbí se mi modul angličtina. Používáme na docvičení látky, kterou probírají ve škole.“

Eva B., rodič

„Moji šestiletou dceru Včelka moc baví. Žijeme ve Spojených státech a její čeština je hodně pozadu za její angličtinou. Špatně se mi hledají aktivity v češtině, které by ji bavily. Ale cvičení ve Včelce dělá ráda skoro každý den. Dcera je nadšená z toho, že sbírá body a může si pak koupit zvířata do zoo - je to pro ni velká motivace.

Jana K., rodič

„Včelka funguje výborně, myslím, že na českém trhu nemá konkurenci.
S programem jsem celkově moc spokojena a děkuji za něj.

Eva B., rodič

„S programem jsme se seznámili v loňském roce v průběhu pandemie, kdy bylo možné program vyzkoušet zdarma na 6 týdnů. Starší dcera byla tehdy v první třídě a na program měla odkaz ve školním Bakaláři. Včelka se nám líbila, pomáhalo to dceru dobře motivovat k opakování a rozvíjení věcí, které se učila ve škole. Zejména ke čtení.

Mladší dcera, která byla tou dobou předškolačka sestře záviděla, a tak jsme jí zřídili účet také. Mysleli jsme si, že jí většina cvičení bude dělat problém, protože do školy ještě nechodila a většina cvičení předpokládá alespoň základní znalost čtení. Ovšem dcera nás překvapila a tak se do Včelky vrhla, že se s její pomocí prakticky číst naučila aniž bychom jí k tomu nějak zvlášť vedli. Vzhledem k tomu, že letos je sama v první třídě, kterou z velké části strávila také doma, tak jí tyto schopnosti získané ve Včelce hodně pomohly.

Celkově jsme s programem hodně spokojeni. Hlavně motivační systém je dobře nastaven, takže dcery o cvičení mají stále zájem.

Kateřina Š., rodič

Aplikaci Včelka využíváme nejen při běžné výuce českého jazyka, ale osvědčila se nám také při práci se žáky s odlišným mateřským jazykem.

V nižších ročnících se nám díky Včelce daří žáky motivovat ke čtení a práci s textem. Se staršími žáky s její pomocí procvičujeme vybrané gramatické jevy. Nepřeberné množství obrázků se nám výborně hodí při práci se žáky – cizinci, pomáhají jim totiž s rozšiřováním slovní zásoby. Včelka však má ještě další velkou výhodu – pomáhá nám nejen se čtením, ale také s rozvojem sluchového vnímání (například správná výslovnost, délka samohlásek nebo měkčení).

Napříč naší školou tak víme, že „Včelka je naše kamarádka a učí se s námi.“

Mgr. Jana Mechová, pedagog

„Dobrý den,
o Včelce jsem se dozvěděla na zápisu dcery do ZŠ a od první chvíle používání jsme z ní nadšeni. Dcera, která není moc trpělivá a chvíli neposedí si ji sama zapíná a plní trpělivě úkoly. Je to opravdu skvělé a uvažuji, že si ještě přikoupím cvičení pro sebe v jazyce, který ještě moc neovládám.

Děkuji moc za všechno, jste skvělí.“

Edita M., rodič

„Musím říct, že jsem nadšená, i když má zkušenost je zatím krátká. Děti jsou nadšené z gamifikace, a uplatňování bodů za hry a obrázky. Cvičení jsou velmi přínosná a opravdu procvičují.

Držím palce do dalších zlepšování.“

Simona B., rodič

„Včelka je jednoduchý program, který jsme využívali hlavně na půlených hodinách češtiny. V půlených hodinách bylo zaručeno, že každé z dětí bude číst a může jít k tabuli a pracovat na cvičeních.

Mně jako učitelce vyhovuje široká škála cvičení, každé je jiné a procvičují náročné oblasti ve výuce češtiny. V online výuce se nám osvědčily krátké diktáty, střílečky, porozumění instrukcím s obrázkem, doplňování i/y nebo párových hlásek, porozumění krátkým textům.

Takže Včelka je nejenom užitečná, ale taky rychlá, kreativní, zábavná a napínavá!!

Děkuji za možnost v programu Včelka pracovat. Děkuji, že děláte české děti šťastnými na louce plné českých slov!!

Jitka Kašparová, pedagog

„Ráda bych Vám a celému týmu nejprve moc poděkovala za Včelku jako takovou.

Díky ní se učíme efektivně a cíleně na synovu disfunkci. Včelku nám doporučila PPPoradna a po měsíci používání sklízíme první úspěchy. Nevadí mu pracovat, učí se a zároveň hraje, za mě geniální. Co vytknout? Nemám ani sebemenší připomínku, naopak, u nás obrovská spokojenost.

Za co jsem opravdu vděčná, je zpětná vazba, kterou mi zasíláte. Víme, že se zlepšujeme a kde máme nedostatky. 

Ivana P., rodič

„Já Včelku vyzkoušela vloni jako doplněk k výuce, když byla 3 měsíce zdarma, a když jsem musela mé studenty češtiny učit dálkově… Všichni mí studenti bez výjimky (předškoláci – 5. třída, všechny úrovně od skoro nerozumějících česky až po zdatné češtináře) se do ní tak nadchli, že pak rodiče „donutili“ zařídit licence. A to mezi nimi byli i studenti s „odporem“ k češtině… Takže za mě velice pozitivní zkušenost!

PS: Zkoušela jsem na mých studentech i jiné weby na výuku češtiny, ale u dětí Včelka bezkonkurenčně vede.

Eliška Š., pedagog

Dceři se program moc líbí a užívá si ho jako zábavu. Protože ihned po týdnu nastalo markantní zlepšení, musím Včelku jednoznačně doporučit všem dětem a jejich rodičům, kteří se se čtením trápí jako my. 

Jsme tvůrcům programu obě opravdu vděčny. Jsem hlavně ráda, že se jedná o český program, české tvůrce.

Ráda o něm budu informovat ostatní!“

Lenka N., rodič

„Dobrý večer, mám syna do druhe třídy a vcelku děláme tak rok a půl. 

Dnes sem byla se synem na kontrole v pedagogicko-psychologické poradne, kde jsem o Včelce poprvé slyšela. Od té doby jsme byli na kontrole několikrát, ale dnes nám paní magistra řekla, že už vcelku dělat nemusíme, že syn je už na takové úrovni, že není potřeba.

Samozřejmě číst musíme pořad, ale už to bude jiné.

Proč píšu, chtěla bych Vám a celému týmu vcelky moooooc strašně mooooc poděkovat, za celý tento projekt, program, prostě vůbec za super nápad. Jsme zářný příklad toho, jak super Včelka pomáhá, jak moc synovi pomohla a vlastně i nám jako rodině. 

Takže ještě jednou moooooc děkuji za vše, samozřejmě i za super komunikaci, když jsem něco potřebovala, vše mi bylo super vysvětleno a i ve všem jste mi vyšli vstříc. 

Přeji vám hromadu spokojených rodičů a hlavně děti. A moooc úspěchu do budoucna.

Krásné léto Pavla T. :)“

Pavla T., rodič

Velmi kladně na syna působí pochvala za správně splněný úkol.

Syna baví doplňování písmenek, má problémy s rozkladem slov. Takže je tohle super. Rád za získané penízky buduje ZOO... Používáme Včelku krátce a jsme spokojeni.

B. Vilímová, rodič

Je to skvělý pomocník na procvičení důležitých dovedností potřebných k rozvoji českého jazyka jako školního předmětu. Mému synovi Včelka pomáhá nejen ve čtení, ale zlepšilo se i psaní (problém s diktátem, vynechávání písmen, diakritiky).

Je to zábavná alternativa na domácí procvičování českého jazyka, jakákoliv snaha o docvičování pomocí pracovních sešitů na domácí práci u nás vždy selhala. Tato forma funguje již téměř 3 měsíce a stále neomrzela, avšak i tak se cvičí jenom když maminka připomene. Celkově můžu říct, že jsme neměli žádná velká očekávání, brali jsme to jako pokus, o to větší překvapení a spokojenost nám Včelka přinesla.

Spokojeni jsme s různorodostí cvičení, záběr je velmi široký, nejde jen o vlastní čtení, ale související dovednosti, což považuji za naprosto zásadní. Samotnou by mě jako nepedagoga nenapadlo, s čím vším kvalita čtení souvisí. A toto je opravdu úžasný způsob jak se snadno k takové široké nabídce cvičení dostat. Syna navíc baví hravá forma, hezké ilustrace, to, že může pracovat s počítačem...

M. Novotná, rodič

„Ano, Včelka funguje lépe než jsme očekávali. Martin s ní pracuje velmi rád. Zábavnou formou se stále zlepšuje. Je nadšený a já děkuji.“

paní Hahnová

„Počítač nepoužíváme téměř vůbec, ale i přesto jsem chtěla dětem oživit výuku aspoň nějakým jiným cvičením. První co se nám ihned zalíbilo byla Vaše Včelka, nejednalo se o žádné doporučení. Líbí se mi jednoduchost, srozumitelnost a nastavení obtížností. Paní co namluvila cvičení má povzbuzující a laskavý hlas, což děti hodně motivuje. Nemáme žádné připomínky.
Děkujeme Vám moc za příjemnou výuku.“

L. Baránková, pedagog

Dobrý den, včelka nám funguje skvěle a Fandu opravdu baví.
Myslím, že je aplikace skvělá a žádné zlepšení snad ani nepotřebuje. Jsem ráda, že syna do čtení nemusím nutit.“

K. Bartošová, rodič

„Moc vám děkuji. S vaším programem jsem se setkala poprvé, mám dnes na starost svého prasynovce, který má ve škole velké problémy. Učení formou hry jej bavilo a zažil dokonce úspěch!!!

J. Psotková

„Dobrý den, 
včelka je skvělá. Syn s ní moc rád cvičí, moc ho to baví. 
Včelka funguje skvěle. Podle mě skvělý program pro děti.

P. Urychová, rodič

Jsem naprosto spokojená, úžasný nápad...jste úžasný lidé, mít takovou formu tak vyučování ve škole není problém.“

L. Bořilová, rodič

Škoda, že jsme o Vás nevěděli dřív.... Syna to moc baví a hodně se posouvá.
.....baví to i mně, když se synem klikáme:)“

J.Strangmuller, rodič

S včelkou jsme moc spokojení. Funguje dle očekávaní, pro oba syny je to zábavnější forma učení než z knížek a moc se jim líbi se můžou utratit nasbírané body.

J. Buchlovská, rodič

„Dobrý den,
chci jen sdělit svůj názor a napsat, že ta Vaše Včelka je skvělá!  :)

Nejsem odborník v oblasti psychologie či pedagogiky, ale připadá mi, že celý způsob procvičování je velmi dobře psychologicky promyšlen, je kreativní, cvičení nejsou stále stejná, dítě je motivováno atd.

Musím říci, že mi je i velmi příjemný hlas oné slečny (?), která velmi pěkně intonuje, artikuluje a mám z jejího hlasu příjemný dojem :) Takže prosím slečnu pozdravujte :D

Se synem se snažíme cvičit denně, občas klade odpor, ale zase na druhou stranu některá cvičení (např. včera přidaný "Diktát") ho vysloveně motivují a baví.
Jsem rád právě za zařazení Diktátu, který tak děti od útlého věku učí kontaktu s PC  a klávesnicí, přitom velmi zdravou formou.
Děkuji za podporu a těším se na další zajímavé typy cvičení, ke kterým se snad časem "pročteme".
S pozdravem a přáním mnoha úspěchů
MgA. Petr Kuna, Kladno“

MgA. Petr Kuna, rodič

Včelka nám funguje dle očekávání a díky vaším cvičení si dcera Anička podstatně zlepšila prospěch ve škole z českého jazyka. V současné době jsem s Včelkou velmi spokojená a vzhledem k velmi široké nabídce cvičení a motivace k jejich plnění  bychom nic  neměnili. Alespoň zatím...

Moc ráda bych vám popřála spoustu spokojených uživatelů jako jsme my s dcerou  a poděkovala Vám za úžasný nápad jak dětem pomoci s náročnou výukou.
Ještě jednou děkuji a přeji spoustu úspěchů.“

I. Nováková, rodič

„Včelka nám funguje dobře a baví nás.
Jsem spokojená a nevím co by se dalo zlepšit - vaše úkoly jsou zábavné a hlavně se mění, což je skvělé, že děláme pokaždé něco jiného.
O Včelce jsme se dozvěděli ve škole od paní učitelky, která nám vše vysvětlila a ukázala. A od té doby se stala včelka naší každodenní kamarádkou, s kterou se učíme i hrajeme.“

J. Bříšková, rodič

Včelka je super prostředek pro procvičování čtení a dcerce pomohlo odstranit nechuť ke čtení.

Hana Šafářová, rodič

„Dobrý den,
Včelku dcerka využívá každý den a musím říci, že ji velmi baví a pomáhá. Čtení se stalo její zábavou, což jsem velmi ráda. Na naší škole se vyučuje čtení genetickou výukou a tato metoda jí moc nevyhovuje a tak jsem velmi ráda, že mi s tímto problémem včelka pomáhá, ale hlavně dceři.

Každý týden je vidět pokrok a má pro dceru velký přínos. Včelka je pěkně zpracovaná a motivující. Určitě budeme nadále pokračovat.

Zámečníková Ilona, rodič

„Ráda bych Vám poděkovala za "VČELKU", je to perfektní projekt, mám 7 let stará dvojčata v 1.třídě, s čtením problémy typu poruch čtení nemáme. Nicméně pravidelné čtení, které máme školou doporučené nám někdy dělá trochu obtíže. Ale Vaši VČELKU využíváme necelé 4 dny velmi aktivně. Cvičení jsou perfektně naplánovaná. Má matka je lingvistka, když viděla jak děti pracují s počítačem a pracují  s včelkou byla nadšená. Včelku jsem doporučila i našim známým, co mají stejně stará dvojčátka jsou nadšeni.

Takže velké díky !!!!!“

MUDr. Magdaléna Vokrojová, rodič

„Dobrý den,
Včelka nám funguje dobře, zatím máme stále co dělat a co zdokonalovat. I ve škole jsme již zaznamenali zlepšení, z čehož vyplývá, že nám Včelka dost pomáhá. Vzhledem k tomu, že s Včelkou pracujeme zatím krátce a prakticky pouze 4x týdně, tak jsme myslím stále na začátku a zatím nemáme žádné připomínky. Počítáme ale do budoucna zapojit i rodiče vnuka, aby i oni s ním pracovali.

S pozdravem“

Babička Viková

Syn je nadšený a dokonce si vzal dnes do školy i knížku, konečně ho čtení baví a začíná se zlepšovat.

Moc děkuji, že se takové činnosti věnujete. Já už byla z jeho čtení ve druhé třídě zoufalá a také mu to kazí ostatní predměty neboť nestíhá číst zadání. Teď vidím i možné mírné zlepšení a to po týdnu.“

Jitka Šenková, rodič

Děkuji za podporu,
dnes jsem měla na nápravě v PPP chlapce 9 let, který předtím nečetl, díky Včelce se nám začíná rozečítat. Sláááva.

Mgr. Jaroslava Budíková, speciální pedagog

„Dobrý den,
Včelku jsem pořídila hlavně kvůli svému synovi, který překonává problémy s dyslexií, což je takový začarovaný kruh, kdy ho nebaví číst, protože mu to nejde a nejde mu to, protože ho nebaví trénovat.

Na Včelce je pozitivní, že může střídat různá cvičení a tím mu pomáhá udržet pozornost.
Co velmi hodnotím je "odměňování". Možnost "zahrát si" po "práci" je prostě super a motivující. Vždy ho povzbuzuji, pěkně cvič a pak můžeš utratit víc bodíků :-)

Včelku vidím jako velmi zdařilý projekt. Momentálně mě nenapadá žádný námět na zlepšení, ale jestli na něco přijdeme, napíšeme.
Přeji vám mnoho úspěchů při další práci.“

Božena Nováková, rodič

Na základě svých zkušeností musím tedy napsat, že mě velice Váše webové stránky nadchly, pro 2. stupeň zejména složka čtenářská gramotnost, kterou se snažíte doplnit. U většiny dětí je pochopení smyslu a obsahu textu, orientace v něm velice zásadní problém.“

Lucie Frišová, pedagog na 2. stupni ZŠ Prosetín

Dobrý den,
pravidelná práce s Včelkou opravdu synovi vylepšila čteni, jsem tedy více než spokojená, že něco tak úžasného existuje.

M. Prosicka, rodič

„Dobrý den,
Včelka se nám líbí. Syn chodí do čtvrté třídy a nejvíce se mu líbí nakupování obrázků. Včelku dělá každý den
. Nejraději má pexeso, které se mi zdá docela těžké, ale syn ho dělá poměrně bez obtíží. Pro nás jsou nejdůležitější cvičení na doplňování slov do textu a hledání slov, která do textu nepatří. Přeji hodně úspěchů a mnoho uživatelů.“

p. Škarydová, rodič

„Velmi vám děkuji za skvělý program a nápady. Moje dcera je s Včelkou nadšená, nechtěla číst a teď se těší na každou práci s Včelkou. Učím na 1. stupni základní školy- je to úžasný program pro všechny děti s poruchami učení i pro ostatní, kterým čtení nejde hladce. Velmi Vám děkuji a přeji další skvělé nápady.“

Šárka Ruprichová, pedagog

Martinek pracuje s cvičením, výborné, babička mu pomáhá, děkujeme.

J. Sapiková, rodič

Mockrát děkuji za Vaši aplikaci, je úžasná.

Mgr., D. Straková, speciální pedagog

„Dobrý den,
předem bych chtěla uvést, že malý je ze Včelky nadšený. Je to pro něj vzácnost, poněvadž jinak k PC nemůže a Včelku má pouze za odměnu. Včelka je skvělý program, má pěkný design, lehké ovládání, nepřeberné množství cvičení s různou obtížností, což je také perfektní. I přesto si však dovolím mít pár připomínek. Neberte je prosím jako výtku, nýbrž jako postřehy jedné mámy ;) (pozn. Včelka tým: připomínky již zapracováváme do aplikace)“

Barbora Vjaclovská, rodič

„Včelku máme zatím jen krátkou dobu. Ale když jsem ji objevila byla jsem nadšená. Syn na počítači taky pracuje raději a ochotněji než s pracovními listy a tabulkami. Navíc získá nějakou tu odměnu :-))) Zatím jsem na žádné "závady" nepřišla.

Děkuji moc za Včelku a ať se Vám práce daří.“

Alena Paterová, rodič

Dobrý den, Včelka nám funguje dobře a mojí dceru hodně baví a i ke čtení našla lepší vztah, tak za nás spokojenost.

Marcela Kratochvílová, rodič

Vaše pomůcka do třídy je skvělá. Začneme ji využívat pro pestrost výuky. Děkujeme.

Dagmar Vyhlídková, pedagog na ZŠ Kardašova Řečiče

„Dobrý den,
ano Včelka nám hodně pomohla. Neděláme vždy všechny cvičení, spíše opakujeme modré cvičení a vybíráme ze zelených, např. analýzu slov, ta nám hodně pomohla při diktátech. Jinak nemám žádnou výtku. Je super, že existuje taková aplikace. Mějte se hezky.“

Emil K., rodič

„Dobrý den,
s včelkou jsme velmi spokojeni. Syn je v první třídě a i přes velké množství úkolů se snažíme najít si čas na včelku, kde ho baví řekla bych téměř všechny úkoly a za odměnu pak nakupuje obrázky. Určitě bude naším každodenním společníkem o prázdninách.

Včelka funguje skvěle, oceňuji přehled i graf, ten hlavně syn, kde vidí které dny vynechal a že se musí zlepšit.

Děkujeme :-)“

Michaela Důrasová, rodič

Velice chválím včelku. Hodně nám pomohla.

Semeder Dario, rodič

Včelka svým rozsahem pokrývá široké spektrum čtenářů. Od začátečníků po zdatné čtenáře. Šířka nabídky i struktura aplikace poskytuje nekonečné možnosti využití.

V aplikaci nejčastěji používáme cvičení jako:
Porozumění krátkému textu, pexeso, délky samohlásek, slovní spojení, dějové obrázky a posloupnost, vynechání slabiky ve slově, spodobu, Tetris.

Děti aplikace velmi baví a je to úžasné zpestření a oživení vyučovací hodiny.

pedagog na ZŠ prof. Zdeňka Matějčka, v Mostě

Já jsem s Včelkou spokojena, děti aplikaci milují... Dokonce mám jednoho kluka "závisláka" na Včelce, cvičí každý den, sbírá body a nakupuje obrázky (mají zakoupenu i licenci domů). Musely jsme ho trošku přibrzdit, protože pak už nebyla síla na zvládnutí ostatních úkolů.“

Lenka Kořínková, speciální pedagog, ZŠ Velké Hamry

Syn si ovládá Včelku zcela sám, takže se již několikrát stalo, že jsem přišla z práce domů a úkoly měl splněné, což je jistě jedna z hlavních výhod pro zaměstnané rodiče. Zaregistrovali jsme i zlepšení ve škole. Došlo k výraznému zlepšení psaného projevu a samostatné práce při vyučování. Za nás tedy jednoznačně jednička s hvězdičkou.“

J.Ticháčková, rodič

„Dobrý večer,
vyhledala jsem tento program (Včelka), protože jsem ho dnes viděla v ukázkové hodině pro předškoláky. Pomáhala jsem pí učitelce, děti z posledního ročníku MŠ hláskovaly písmena do slova podle obrázku. Moc se mi tento výukový program líbí a chci ho doporučit rodičům mé vnučky T. Tímto jsem vám chtěla poděkovat a projevit uznání.

Vlasta Kuchařová

Opravdu jsem nadšena a toto je to, co jsem roky hledala pro nápravu dětí s dysporuchami. Příští rok od září začínám opět v první třídě a ihned do Vašeho projektu začlením všechny první třídy. Celá škola má SMART tabule, možnost pracovat s iPady. Pro čtenářskou gramotnost je to super.

Dagmar Nebuželská, pedagog na 1. stupni ZŠ

Včelka funguje, jsem spokojená.

Marika Lázníčková, rodič

Nejlepším zhodnocením, je že dostáhují efekty v podobě synova enormního zlepšení ve vnímání textu a čtení. Myslím si že, jste zvolili příjemné UX a UI pro děti a forma gamefikace je to, co je udrží na židli. Roztažení formátu na celou obrazovku je nezvyklé, ale chápu, že zakrýváte rušivé prvky, které děti rozptylují. Slider se včelkou je názorný a děti vizuální formou mají přehled o délce cvičení. Super. Z osobního postřehu vidím, že syn se i těší, že si na závěr výuky postaví ZOO či něco jiného. Včelka se nám vintegrovala do života jako plyšový medvídek před spaním a v rámci dne má i svůj řád a místo. Díky.

Jiří Pávek, rodič

„Dobrý den,
jen bych se s Vámi ráda podělila o své první dojmy s používáním Včelky. Jsem naprosto nadšená a to propracovaností celého výukového programu a odměňování dětí. Naprosto mě zaskočila odměna 50 bodů za to, že jsme se přihlásili 2x po sobě:)“

Jana M.

Zatím se moc líbí mně a hlavně se moc líbí dceři. Oceňuji nápad s motivací přes vytváření krajin :) i sebehodnocení smajlíky. Pro dceru jsou zábavná i cvičení sama o sobě, ale motivace navíc zabírá.“

Monika J., rodič

Děkujeme za včelku. Adélku cvičení baví a je znát pokrok. Takže to není pro nás každodenní povinnost, ale zábava.

Petra Počtová, rodič

„Děkuji moc, dostala jsem na Vás upozornění od spec. pedagožky paní Světlany Drábové, která nám pomáhá zvládat Vývojovou dysfázii a i z ní plynoucí poruchy učení. Moc nám pomáhá sluchové pexeso, syn má problémy s měkčením a délkou hlásek. Díky pravidelnému cvičení se to moc zlepšilo. Ještě jednou díky moc jste skvělí.

Petra Karlovská, rodič

Moc jsme rádi, že se někdo začal věnovat poruše čtení.

Šidliák, rodič

Včelka je velice dobrá, strávili jsme spolu s vnukem hodně času čtením i hraním různých her, které jste na Včelku umístili.

Kučerová

„Ano, fungovala Včelka podle mých představ. Máte Včelku dokonale vymyšlenou.

Iris T., rodič

Skvělá služba, děti to baví. Doporučuji všem okolo.

Josef N., rodič

Včelka je pro mne zajímavou inspirací a nenapadá mne žádné doporučení ke zlepšení.

Barboha N.

„S Včelkou jsem byla velice spokojena. Naprosto splnila moje očekávání a hodně nám pomohla. Nejvíc jsem ocenila, že byla přesně šitá na míru naším požadavkům a motivovala dceru dělat další lekce.“

Čiháková, rodič

Včelka funguje podle mých představ, určitě dceru posunula ve čtení.

Věra J., rodič

Se Včelkou jsme spokojeni. Myslím si, že nám to pomohlo se rozečíst.

Sandra O., rodič

„Se včelkou se pořád ještě seznamujeme :-) Jinak jsme velice spokojeni, synovi pomahá a je to skvělý nástroj ke zlepšení, zároveň není tak obtížné syna ke ""studiu"" za pomoci včelky, přimět.“

Blanka F., rodič

Jsme spokojeni. Obě naše dcery pracují s programem rády.

Václava B., rodič

Pro školy je tato aplikace velmi zajímavá, mě osobně se líbí, že děti pracují na počítačích a cvičení jsou v elektronické podobě. Webové stránky jsou pěkně graficky a barevně zpracované. Oceňuji vysvětlení, k čemu jaké cvičení je a možnost vlastního nastavení cvičení, respektive možnost vyřadit cvičení, která děti nebaví nebo je už dobře zvládají. Dalším pozitivem je kontaktování a nabídnutá pomoc přes mail (přímo konkrétní osobou) ihned po registraci. Přínosné je i zaslání v grafické podobě úspěšnosti plnění jednotlivých úkolů.“

Lucka, pedagog

„Nejsme typickými uživateli Včelky. Používáme ji s 19-letým mentálně hendikepovaným synem na procvičování základních dovedností čtení. 
Včelka našemu účelu slouží dobře - F. je soutěživý, takže na něj dobře platí motivační prvky. Přeju hodně radosti z úspěchů Vašeho sympatického projektu.“

Lenka Z., rodič

Včelka perfektně zafungovala - kluci udělali za těch pár týdnů ve čtení úžasný skok, takže i paní učitelky ve škole jsou s jejich čtením konečně spokojené.“

Alice S., rodič

Syn je spokojený a mě se to také líbí. Má možnost si 3 cvičení vybrat a pak vybírám já. Určitě je to škola hrou a mám pocit že se zlepšuje.

Petra P., rodič

Jsem ráda, že pro děti s poruchou učení apod je něco jako včelka a hlavně takto dostupné.

Pavla V.

Se Včelkou jsme spokojení, i s jejím nastavením.“

Marie Ř., rodič

Dobrý večer, jsem nadšená i syn a je to skvělé. Tahle forma vyuky se mu líbí. Děkujeme

Petra L., rodič

Líbí se nám skladba cvičení, mám pocit, že syn se po Vašich cvičeních ve čtení výrazně zlepšil.

Jitka M., rodič

„Včelka funguje tak jak má. Jsem velmi spokojená a dcera se rychle zlepšuje ve čtení.

Lenka H., rodič

„Program Včelka se nám moc líbí, syn na Včelce rád trénuje čtení a těší se na body, za které může nakupovat obrázky.

Vladimíra L., rodič

„Aplikaci používáme první den, a to pro pětiletou dceru, která chodí do školy v Park Lane, dobře čte v angličtině, ale v češtině se ztrácí. Je nadšená, Včelka jí pomůže překonat úskalí dlouhých slov, posílí si slabikování a dcerka se tak naučí mít ráda čtení i v češtině. Hodně zdaru Včelce i celému Vašemu týmu.“

Jana K., rodič

„Moc děkuji za včelku! Pro rodiče a pro dítě je to naprosto skvělá věc – já mám dokonalý přehled díky statistikám, které oblasti jsou ke zlepšení a dítě je nadšené z her.

Markéta H., rodič

„Jsme moc spokojeni s programem Včelka. Ondra se podstatně zlepšil i v hodinách čekého jazyka, ke kterému již nemá takový odpor, jak tomu bylo v minulosti.

Katerina V.

„Bych Vám chtěla poděkovat za vytvoření skvělého programu, má u našich dětí velký úspěch.“

Michaela Ř.

Líbí se mi zpracováni programu, umí zaujmout děti. Aktivní, pozitivní přístup k zákazníkovi.

Radek, rodič

Dítě to baví.

Barcab, rodič

Vstřícnost a pomoc super a hned!

Zimčáková, rodič

Syn je "hrami" nadšený.

Markéta F., rodič

„Aplikace se mi moc líbí, pracuje s dětmi v individálním tempu a myslím si, že propojení čtení s technologiemi je to, co právě děti nadchne. Taky se mi líbí, že i rodiče se pomocí Včelky mohou o kvalitách čtení svého potomka dovědět více a ví, co sledovat a trénovat.“

Martina V., rodič

Dnešní děti mají rády techniku, myslím, že zaujme víc než klasická kniha.

Ivana, rodič

„Vše proběhlo bez problému. Já jsem to ještě neviděla v provozu ,ale vnuk pro kterého to byl dárek, je nadšen.“

Iva

Nedocenitelná pomoc pro malé školáky. Úkoly šité na míru pro každé dítě, cvičení jsou pro zábavná a přitom opravdu hodně přínosná. Řeší každý jednotlivý problém se čtením. Navíc poradna pro rodiče. Vynikající komunikace s rodiči. Opravdu moc děkuji za tuto službu. Rozhodně doporučuji všem rodičům.“

Olga, rodič

Celková spokojenost s pořízením i pozdější aktivací. Není co vytknout. Čtení si procvičuje i vnuk, který ještě číst neumí a moc se mu to líbí. Doporučuji.“

Mirka, rodič

Syna konečně baví číst !!

Jana, rodič

Cvičení šitá na míru uživatele.

Filipova, rodič

Procvičování přes počítač děti mnohem více láká. V diagnostice zhodnotí dítě dle obou metod učení čtení - analyticko-syntetické i genetické. Lze si nastavit různá cvičení pro rozvoj čtení, od písemek, přes čtení různě složitých slov, určování slabik, procvičování porozumění textu, rýmování, po diktáty. Ale některá cvičení jsou i formou hry - pexeso. Každé cvičení lze individuálně nastavit dle schopností dítěte. Děti za splnění úkolů získávají body, za které si "kupují" části obrázku, což je motivuje.

Pavla Kalouskova, pedagog

Včelka ho moc baví a při prvním, zkušebním týdnu, kdy Včelku používal, jsem zaznamenala výrazné zlepšení ve čtení! Tak děkujeme za výborné zpracování!“

Martina Ch., rodič

„Tímto Vám moc děkuji za Včelku. Davču prostě číst nebaví (2. třída a čte strašně (ADHD)), ale na procvičování s Včelkou se těší, tak snad ho to brzy neomrzí. A hlavně, když se slyšel na nahrávce, sám se zděsil a to je, myslím, ta největší motivace.“

Lenka D., rodič

Pro vnuka je čtení celkem zábavné, přes PC ho to baví mnohem více než z knihy. Nejvíc ho baví pexeso...Děkuji“

Iva O.

„Na Váš výukový program jsme dostali doporučení od paní učitelky. Jsem velice spokojená a co je hlavní - mého syna výuka ohromně baví. Je to opravdu neuvěřitelné, celou první třídu jsme bojovali s nechutí dělat domácí úkoly a teď o prázdninách se sám dobrovolně chce učit!!!!

Petra V., rodič